tisdag 30 december 2008

Lugn, bara lugn!

Här följer ett viktigt meddelande till världen! Jag lever i högsta välmåga och frodas fortsatt! Lugn, bara lugn!

Alla rykten om motsatsen som har cirkulerat i världspressen är alltså falska. Jag misstänker starkt att det är två ondsinta marsvin i anknytning till min bekantskapskrets som ligger bakom denna illasinnade smutskastning.

Den senaste veckan har jag varit på en retreat i österled och där fanns det ingen möjlighet att publicera mina hett efterlängtade verk. Jag kommer dock även i fortsättningen att leverera mina sanningar här!

Matdags!

2 kommentarer:

Den allvetande brädhögen sa...

PUUUUH!

Unknown sa...

Oj vilken tur. Var orolig att eventuella ondsinta kreatur hade kattnappat dig. Se upp för marsvinen, jag har hört rykten om att dom tränas på hemliga platser till att bli kamikaze-marsvin. Nu springer inga katter säkra.